16.10.05

En måned gjenstår av Superman-filming

Det er for tiden pause i filmingen av Superman Returns, men når regissør Bryan Singer og resten av filmcrewet setter i gang igjen om en ukes tid, skal det være rundt en måned med innspilling igjen. Det er Sydney Morning Herald som skriver dette, opplyser Superherohype. Det som skal gjenstå nå skal visstnok være noen få gatesekvenser og noen actionscener.

Så langt skal innspillingen av spillefilmen ha spyttet inn 100 millioner australske dollar i økonomien i New South Wales, opplyser avisen. Den forteller også at rundt 80 prosent av innspillingen har blitt gjennomført hos Fox Studios, mens resten er blitt spilt inn i og omkring Sydney og landlige områder av New South Wales. Spillefilmen skal ha premiere i USA 30. juni 2006.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kjempefin side!

Stå på!

Jeg har kost meg med Ultimates vol. 1 & 2 i helga. Gudhjelpe meg så bra saker. Har du lest 'Powers'?

Vennlig hilsen,
Ole Peder

8:11 a.m.  
Blogger Kristian said...

Ultimates er bare snadder! Derimot har jeg ikke kommet meg gjennom Powers ennå, men det er bare et tidsspørsmål. Oeming er dyktig!

3:13 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home