15.3.06

Secret Wars i salg

Denne uken er et nytt bind i serien "Alle tiders superhelter" i salg. Under tittelen "Kosmisk krig" presenterer Egmont Serieforlaget en samling av miniserien Secret Wars fra Marvel. I historien møter man noen av de viktigste heltene og skurkene fra forlaget, og blant dukker Spider-Man, Fantastic Four, X-Men, Captain America, Thor og Iron Man opp.

"Kosmisk krig" koster 349 kroner, og boken har ISBN-nummeret 82-429-2790-1. Innholdet er tidligere publisert på norsk i Edderkoppen nr. 7/1987 til nr. 10/1988.

(Les mer om Secret Wars her.)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mitt eksemplar mangla det tradisjonelle informasjonsskrivet om boka der dei òg har nemnd kva som vil bli innhaldet i neste bok - er det nokon som har fått dette og kan fortelle meg kva neste bok blir?

12:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg trur neste bok er Batman av Neil Adams band 2.

3:32 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ah, det lyder jo bra. Takk for kjapt svar.

3:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

må ha må ha må ha!

pokker i svarte at jeg aldri rota meg til å ordne abbonement på den bokserien!

9:10 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kommer Secret wars II også til å bli gjennutgitt?

6:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home